Solicita Consultanta

Contactati-ne chiar azi la nr de tel 0356 463 766 sau prin email: office@deltapres.ro

 

16 ani de experienta

Va oferim solutii competitive, calitative si sigure in domeniul aerului comprimat.

Principiul de functionare a compresoarelor cu surub cu ungere BOGE

Descriere Produs

Circuitul de aer comprimat si ulei

(1) Filtru de admisie cu insertie de hartie
(2) Supapa de aspiratie multifunctional
(3) Injectie de ulei
(4) Bloc de compresie compresor
(5) Vas separator de ulei
(6) Cartus separator de ulei
(7) Supapa de minima presiune
(8) Racitor de ulei
(9) Racitor paralel final cu flux de aer de racire
(10) Microfiltru ulei
(11) Supapa termostat
(12) Punct de acces curatare

Compresoarele cu surub Boge tip S aspira aerul atmosferic printr-un filtru de aspiratie montat ( optional) pe carcasa compresorului , printr-un filtru de admisie de hartie (1) inainte de intrarea in supapa de aspiratie multifunctionala (2).
Aerul filtrat apoi trece in blocul de compresie care este actionat de un motor electric prin cuplaj elastic direct sau prin curele de transmisie.

In camera de compresie se injecteaza ulei racit (3) in cantitati precis dozate. Uleiul indeplineste trei functii si anume : de racire, etansare si lubrifiere.
Asadar absoarbe si elimina caldura generata de procesul de comprimare in acelasi timp in care acesta asigura si etansarea rostului micronic dintre rotorul principal, cel secundar si blocul de compresie, precum si ungerea lagarelor rotorului.

Amestecul de aer si ulei comprimat paraseste blocul de compresie (4) prin intermediul unei conexiuni directe cu flansa pe vasul orizontal de separare ulei (5) fara pierdere de presiune. Aici, uleiul este initial separat prin lovirea mecanica de pereti si in final prin precipitare cauzata de reducerea rapida a vitezei de curgere, la un randament de peste 99%.
In momentul in care aerul comprimat trece in final prin cartusul filtrului separator de ulei (6) exista un continut minim de ulei rezidual de numai 1-3 mg / m³ in orice mod de functionare.

Dupa separarea finala, aerul trece prin supapa de minima presiune (7) si prin radiatorul (9), unde se raceste pana la o temperatura cu cca. 10 ° C mai mare fata de temperatura de aspirare a aerului in compresor. Un procent mare de condens continut in aerul comprimat este separat in radiator. Aerul comprimat ajunge in cele din urma in retea printr-un robinet cu bila.

Uleiul separat in vasul de separare orizontal este dezaerat rapid si prin urmare, spuma dispare in timp scurt . Dupa radiatorul de ulei de dimensiuni generoase (8) este asigurata o racire optima pentru re-injectarea uleiului in blocul de compresie. In final filtrul de ulei (10) curata uleiul astfel incat acesta sa poata fi recirculat. Termostatul de ulei (11) montat pe circuitul de ulei, asigura la toate compresoarele cu surub BOGE o temperatura optima, in toate regimurile de functionare.

Copyright Delta Pres © 2024 - Toate datele si informatiile prezente pe acest site sunt proprietatea Delta Pres srl care este marca inregistrata. Web Design by Webstage Timisoara